Busy.

Shoo!
 
Ha vari väldit busy di här senast dagana. Men  heljen va najs! På lörda va de grillsfest vi t:s å sen ett varv ti mellen. Rikti bra kväll o sen peda ja o F ti hällan mitt i natten i ösegne :D jepp sommarfeelis ti tusen va de då :p. Jepp sen i söndast så kom ju mina småsyrror hit ti nabba så nu ha vi vari här sen de. Huh då man hamnar o stiga opp så tidit. :o ysch ja e no lite sur då de ska va sånt här väder på min loma :( ja vill ju haa maaaassor me sol!! Jepp
Men ida blir de kalas som e på schema o en springtur ska ja ta o. De va de ! 
Pussåhej!
 
Helmer :p
Åhh ja glömd ti sej att nån backa in i min bil igår :( tar vell tusen år förrän de böir fixat.
Grappa myser :D 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

akcj.blogg.se

En blogg om allt o inget :) Ideer förhoppningar o vardag (:

RSS 2.0