Blogg!! Jag?!!

Jaha, då ha den dagen komi... Jag har en blogg. De sku man aldri ha trott om mei måst ja no sej själv. Fösta probleme e ju föståss om ja ska skriv på dialekt, högsvensk lr min egen svensk :D Ja tror de blir min egen konstiga svenska. Den här bloggen ska handel om precis va ja känner för att skriv just fö tillfälle o lite till (säkert i ganska spydi ton, ska fösök ti int va så negativ ;D). Ja kommer säkert int ens att koma ihåg att ja har en blogg di här inkomand dagana. Nåjaa tibaks ti min blogg-historie. När ja gick på ettan i gymnasie frågaja av en kaveri ba: Va jö du rikti? Å hon svara läser bloggar. Ja tyckt ju de va vääärldens konstigast o onödigast sak... Men ett halvår efter läst ja själv massor me bloggar. Typist mei ti sej att ja aldri ska jöra,ha på mei, sej nå o sen efter en stund jör ja allt endå. Mennn ja har faktist på min to-do lista fören ja dör att ja ska ha en blogg.
Jöö imoron blir de jobb o sen lite kalasas maybe ;) pussohejleverpastejj!
 

 
 Här e en bild från förra heljen då de va lite party :)))
 


Kommentarer
Friidu

läser blogga :D hahha, låter som na riiitaard :D

Svar: Haha ;D
Anna Jutila

2013-01-31 @ 20:49:02
URL: http://liteverklighet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

akcj.blogg.se

En blogg om allt o inget :) Ideer förhoppningar o vardag (:

RSS 2.0