Heljen :)

Shoo!
 
Denhär heljen ha vari super najs! Ha äti gott, had bra sällskap å varmt(typ över 20grader!) ! Igår då så kom mam o steffi på mornen å möt mei nära mitt å så di så var ja bor å mitt köpcenter osv ;) Sen fo vi å åt lunch på min favvo thaimat ställe! namnam. Sen så va vi ti nå såndär fotbolls arena som steffi va intressera av xD så gick vi nu omkring å va på kafee å sånt å sen på kvällen fo vi o äta midda! Åt pizza å de va såå nami! Ha bara äti pizza här en gång tidigare så x) min ekonomi e ganska bra nu då int ja böva hass nå då di va här! Tack mami å steppi fö sponsrade skor å allt mat 😘 åh i förrgår fick ja dessutom lite massage då min rygg kråtar lite emellanåt så de va super! 
Efter att vi had äti å sakt hejdå å fällt lite tårar så å mött ja opp en flicka från france å så fo vi ti caitlins, så va vi nu här å sen fo vi ti en electro/house klub :) helt najs men lite dego kväll va de no, ha int rikti sovi så myki denhä heljen så ja va int rikti hundra procent på g. Men najs ändå. Så vakna för en stund sen (sovd ju vi caitlins då) å nu degar ja lite. E svinhungro så ja ska vell så småningom fa nånstans å käk nå sleimot. Sen imoron börjar hälso-live igen :D ha verkligen äti massa olika grejs denhär heljen så de kan no va daks fö lite andra grejjor! De va allt fö nu så pussåhej! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

akcj.blogg.se

En blogg om allt o inget :) Ideer förhoppningar o vardag (:

RSS 2.0