Längtar!

Shoo!
Åh fick jättebra feelis nu igen efter att ha vari lite homesick idaa o igår :) Börja planer in massa grejjor, å sen i november kmr Tiici hit å i december före ja far hem kmr Fia o så far vi hem ilag :))! Å Ling o Ida ska till bremen nästa månad så om di hittar nå billit kmr di här via å x) jee! 
Så imoron ska ja fa på lenkki från mornen å sen kanske ti köpcentre här nära o köp nå smink o grejs. :D märkt idaa att ja e no jättebra på ti använd pengar xD så ja får no fösök ti int hass så myki men de e int så lätt då man allti får på kaffe å grejjer. 
Men jaa andra grejjor som ja ha planera e att fa ti Dachau (hitlers första koncentreringsläger) vet no att de heter koncentrations men de e lättare ti säg de andra :p Så i december kmr de nån sån där hästshow hit så de ska ja fa på åså ska ja fa ti nåsåndär sagoslott också x) 
Jepp men allt dehär händer efter octoberfest för de e så myki folk överallt nu :D 
Oi å snart börjar min tyska-kurs, får si om ja lär mig nå xD 
De va de ! 
Pussåhej!
 
Säkert fick ja bra feelis fö ja rörd i lycko-leijone idaa xD 
Håll på stärk mig sj me dihär igår! Så jäkla stark! Min näsa brann typ opp :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

akcj.blogg.se

En blogg om allt o inget :) Ideer förhoppningar o vardag (:

RSS 2.0