Vasa idag :)

Shoo!
 
Ida ha ja vari vi vasa me f :) vi shoppa lite åt goo mat på pancho villa o va o hälsa på S & I. Ja fösöka ti int hass så myki o de gick no ganska bra :)) sen på hemvägen hälsa vi på famu i vörå lite. Jepp köpt no allt va ja behöva plus lite till. Orka int ta bilder av mitt krimskrams xD
Sen ikv fo ja ti fäboda o råk mäcken shacket å lite till :p di va hurtti o had peda dit men lata jag to no bil ( int fö att ja har nån cykel heller) sen fo vi ett varv ti donken ofc ;D. 
Just kom ja hem o fick västa energiin o börja städa kläskåpe o massa lådår :D men nu ska ja ta de lite lugnt o si på gossip girl o sen tuta. Börj 11 imr :(. 
Men de va de! Pussåhej!
 

Måst allti fota va ja äter :D 
Pusss
Shopping! Mina klä bilder e int så bra kvalite men va kan man :D 
basic toppar
Min nya kärlek!
Så ja får börj sport ännu mer!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

akcj.blogg.se

En blogg om allt o inget :) Ideer förhoppningar o vardag (:

RSS 2.0