Bildgrejs

 
Shoo!
 
Har tråkit så ja slänger opp en sån här bild task! 
Har ju ingen dator här såbara bilder från arkive typ. 
 
1. Någon du umgås mycket med
2. En bild på dei själv (min favvo bild xD)
3. En bild på någon i din familj
 4. En bild på en konstig tid i ditt liv (shyni konsti sir ja ju iaf :D)
5. En gammal bild av dig själv (18årsdaan) 
6. En bild på nån jag int ha vari me på läng 
7. En bild ja aldri lagt upp
8. En person ja saknar
9. Någon i min släkt
10. Nån ja tkr e väldit snäll
11. En person ja kan berätta allt för
12. En bild på din vardag (lek i parken)
13. Jag o en klasskompis (har ju int nå klasskompisarmen här e kompisar ist xD)
14. En bild som påminner mei om gamla tider 
16. En ovanlig bild
17. En bild på min fritid gooos!
18. En person som är snygg
19. En bild på din närmste (plump såklart å nico!)
20. En person som allti ställer upp (å många fler!) 
21. En bild på en tid ja saknar
22. Dn bild från i somras
23. En bild som gör mei glad 
24. En person som allti får mig glad 
25. den nyaste bilden på mig 
 
Gaah to ju 100år ti jö dehär! 
Pussåhej tack!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

akcj.blogg.se

En blogg om allt o inget :) Ideer förhoppningar o vardag (:

RSS 2.0